Sunday 23 September 2012

[TESTIMONI] SELEPAS PAKAI PB SUDAH PREGNANT


Selepas pakai PB Saya sudah pregnant,, tapi ada cerita disebaliknya ;))


Nak tahu saya dah prenant bulan may ni bersalin lah. Tapi nak tahu tak cerita isebaliknya belum saya pregnant ni. Saya memang ada masalah hormon dan period yang tak teratur kan. Selepas saya dipakaikan dengan PB ni, masa demo pakai okey tapi selepas i amalkan Premium Beautiful ni, satu persatu healing crisis melanda i ..bermula sakitnya badan i start dari atas pinggang hingga ke bawah punggung rasa tak selesa sangat.. terutamanya yang cover girdle aje ..long bra bengkung okey jee.. Rasa size okey kan, pelik saya.. Salah saya tak call tanya, saya baca balik semua testimoni PB semuanya okey dan feedback best-best tapi saya sorang je ke macam ni.. yang saya ingat lagi bila period pertama saya datang selepas 1st time pakai PB ni memang dia keluar ketul-ketul, darah-darah lama juga keluar macam darah penyakit. Benar seperti yang dicadangkan! Saya gagahkan juga pakai, sampai saya berhenti satu ketika tu, tiba-tiba datang rezki baru saya pregnant! Alhamdullillah baru sebulan lebih je pakai hehehehe.. Lega sangat memang betullah healing crisis keatas i ni memang diingatkan memang rasa tak selesa betul, tapi kesabaran saya dibayar dengan pregnancy saya ni. Masa pantang nanti saya nak pakai betul-betul, PB + Maharani tu memang berkesan atas kesuburan saya ;DD


Puan Norizan S, Seremban N.S , 30an

No comments:

Post a Comment