Friday 28 September 2012

KHAS UNTUK LELAKI






masalah perut buncit sering melanda kaum lelaki berbanding wanita. Ia sering dikaitkan dengan lemak dan mereka yang mempunyai lemak yang banyak terkumpul di perut berisiko berhadapan dengan sindrom metabolik berbanding dengan mereka yang mempunyai lemak yang banyak disekitar pinggul dan paha. Ini boleh menyebabkan penyakit koronari arteri. Sindrom metabolik yang pembentukkannya banyak dipengaruhi cara hidup dikaitkan dengan tahap kolestrol yang tinggi, diabetis awal dan hypertension. Sindrom ini pada hakikatnya bukanlah satu penyakit tetapi ia adalah rangkai ketidaktentuan metabolisme badan termasuk darah tinggi, kadar insulin yang tinggi, terlebih berat badan dan tahap kolestrol yang luar biasa yang seterusnya menyebabkan anda berisiko untuk terdedah kepada diabetis, sakit jantung dan strok. Setiap satu darinya memiliki faktor risiko untuk penyakit lain dan menyebabkan pesakit berhadapan dengan masalah penyakit yang mengancam sepanjang usia.

Soalan Lazim Dari Kawan-Kawan FB Lelaki :

Banyak kawan-kawan lelaki yang msg SihatAnggun kat facebook, bertanyakan premium beautiful takder ker utk lelaki huhuhu...Wallah, tgk..lelaki pun nak cantik kawan-kawan...diorg pun tanak badan mcm 'KFC'...so kaum perempuan, apa tunggu lagi...takkan nak biarkan perempuan makin selekeh, lelaki makin bergaya??? dahla lelaki makin berkurangan ni, persaingan antara kaum perempuan making kencang dah ni...ish2... 

Jawapannya :

Memang lelaki pun boleh memakai Korset Premium Beautiful yang istimewa ini.. Laaa... jangan la ketawa.. betul... tak tipu dan bukan main-main tau.. SihatAnggun juga menerima tempahan dari ramai lelaki yang berhasrat untuk menghilangkan buncit mereka, pada mulanya memang mereka anggap jawapan SihatAnggun sebagai satu gurauan, tetapi bila diterangkan dengan jelas barulah mereka percaya dengan jawapan SihatAnggun. Cer tengok gambar di bawah ni :


haa.. kan dah cakap... lelaki pun boleh memakai bengkung PB nie....


Banyak perubahan yang akan anda alami dan rasai sendiri bila memakai bengkung PB :-

  • Daripada perut BUNCIT bertukar KEMPIS
  • Daripada yang BONGKOK menjadi TEGAP
  • Daripada SUKAR TIDUR menjadi LENA tidurnya
  • Badan yang penuh angin akan KELUAR dan badan menjadi RINGAN
  • Membantu masalah sakit tulang belakang (SLIP DISC),
  • Memperbetulkan system pernafasan, ASMA, Gastrik
  • Mengurangkan kuantiti makanan yang dimakan
  • Far Infra Red Rays akan mengoptimumkan metabolisma badan
  • Rasa Mantap, Tegap & Ringan bila bersukan (sesuai utk gym, sukan, jogging)

Anda Hanya Perlu Memakai 8 jam sehari sahaja !!!
( pakai waktu kerja la kan, pergi kerja mesti rasa hensem n tegap semacam jer nanti ahakss !!)


Cara Pemakaian AMAT SENANG, dan tanpa kesan...orang takkan perasan yang anda sedang memakai bengkung :-


1. Di bekung tu nanti, ada PERMATA PUTIH yang dijadikan point untuk kita letak kat tengah-tengah dibawah dada (see picture). Pastikan bengkung betul-betul berada dibawah dada.



2. Cangkuk bengkung akan ada disebelah depan,  kiri badan anda. Ada 3 line cangkuk, ia dapat menentukan perubahan saiz perut anda dari semasa ke semasa.
3. Jika rasa terlalu ketat untuk cangkukkan bengkung, anda boleh longgarkan ikatan tali di belakang.

Senang kan???
Dapatkanlah satu untuk anda....Tidak Rugi dan Tidak Membazir kerana, kita memang diwajibkan untuk menjaga kesihatan kita supaya kita mampu untuk terus beribadah kepada-Nya. 
Jangan tunggu masa tua, Jangan tunggu masa sakit
Jom, kita berusaha dari sekarang !!!


Contact SihatAnggun sekarang !!! 
Jangan malu dan jangan segan. Husband SihatAnggun pun pakai dan, sudah ramai yang mengambilnya dari SihatAnggun !!!


013 - 5230652 (Nurul)


No comments:

Post a Comment