Monday 24 September 2012

MASALAH TULANG BELAKANG YANG BENGKOK


Spinecor Brace Vs Premium Beautiful


Ramai antara pembaca mungkin tertanya-tanya apakah yang ingin disampaikan oleh SihatAnggun pada entry kali ini? Mungkin ramai antara kita tidak pernah tahu apakah itu Spinecor Brace? SpineCor Brace adalah pakaian yang membantu pesakit scoliosis khususnya untuk membetulkan kembali kedudukan tulang dari terus bengkok. Walau bagaimana pun SihatAnggun bukanlah pakar dalam bidang penyakit ini namun ianya adalah sebagai testimoni dari saudara rapat sahabat SihatAnggun sendiri. 

Beliau adalah seorang anak gadis yang berumur 21 tahun, beliau mengetahui tentang masalah ini ketika beliau pergi menjalani ujian kesihatan untuk kemasukan ke IPTA. Beliau telah dirujuk ke hospital pakar tentang masalah tulang belakang beliau yang bengkok.. namun oleh kerana doktor mengatakan ianya tidak serius, beliau mengabaikan perjumpaan seterusnya bersama doktor beliau.. kini tulang belakangnya semakin bengkok dan kadang-kadang beliau mengalami sakit pinggang.. 

 

Beliau telah berjumpa dengan pakar dari hospital swasta dan doktor pakar menyarankan agar beliau memakai Spine cor Brace bagi membantu mengurangkan rasa sakit dan membetulkan kembali masalah tulang belakang beliau yang bengkok dengan harga RM7,000. Jumlah itu sebenarnya tidak menjadi masalah bagi beliau untuk membelinya kerana keluarga beliau lebih dari mampu untuk membelinya.... namun masalah timbul apabila beliau adakalanya tidak sempat untuk mengenakan Spinecor Brace nya.. akhirnya SihatAnggun menyarankan beliau agar memakai sahaja Premium beautiful untuk memudahkan beliau.. dan beliau sungguh terkejut dengan keajaiban yang berlaku kerana rasa sakit pinggangnya mula beransur hilang. Dan katanya ianya lebih selesa dan membantu dia membetulakn kembali postur badannya baik ketika tunduk atau pun sedang duduk.  

Dalam banyak perkara ramai di antara pakar akan mencadangkan pesakit menggunakan spinecor brace berbanding pembedahan. Samada kita suka atau tidak sebenarnya masalah akan jadi lebih teruk sekiranya postur badan kita sering berada dalam keadaan yang tidak  betul samada bongkok atau sebagainya.

Hanya anda yang menderita mengalami penyakit ini sahaja yang tahu bagaimana rasanya bila mengetahui diri anda tidak sempurna akibat tulang belakang yang bengkok. namun nasib anda tidak semestinya dianggap teruk sekiranya anda menjumpai jalan penyelesaian yang mampu membantu anda selain daripada pembedahan.

Walau bagaimana pun produk Premium beautiful hanya salah satu alternatif dan ia bukan lah menyembuhkan penyakit 100% ianya hanyalah ikhtiar anda dan anda ditegah bertuhankan produk ini sekiranya anda merasakan sendiri perbezaannya selepas memiliki sepasang PREMIUM BEAUTIFUL ini

HUBUNGI

NURUL: 013-5230652


No comments:

Post a Comment