Sunday 16 September 2012

PRODUK BARU ISTIMEWA UNTUK KEJELITAAN WANITA

          As Salam semua...... 


          Untuk pengetahuan semua, satu lagi produk untuk kesihatan para wanita telah dilancarkan baru-baru ini. Produk ini amat istimewa dan tengah laris dan panas di pasaran.. Kenapa Sihat & Anggun kata begitu? Nak tahu? 

          
          Ermm.. kisahnya begini....


          Sejak produk ini dilancarkan, permintaan amat tinggi terutamanya bagi kaum wanita yang ingin sentiasa berketerampilan menarik dan memiliki kejelitaan semulajadi walaupun sudah berusia 40-an ke atas!!  Wow!!! apa nama produk yang menarik ini?? Baiklah....  diumumkan..   Nama produk yang istimewa ini adalah "BBplus Kolagen". Ok sekarang kita teruskan dengan kisah produk yang giler-giler panas di pasaran ini....

MEMELIHARA KULIT SENTIASA ANJAL DENGAN KOLAGEN

          Sepertimana saya dan juga wanita-wanita lain, pada kebiasaannya apabila kita bertemu dengan wanita yang melangkah ke usia 40-an ke atas dan masih memiliki kulit yang tegang dan anjal, sudah tentu kita tertanya-tanya tentang rahsia ataupun petua beliau memelihara kejelitaannnya dan mampu menjaga kecantikan untuk tampil cantik dan anggun walaupun sudah memasuki usia separuh abad.

          Sentiasa menjaga kecantikan serta berhias untuk suami juga salah satu tuntutan di dalam Islam asalkan si isteri tersebut tidak melakukan rawatan pembedahan merubah wajah kerana ianya merupakan satu larangan dan hukumnya haram.

          Jadi, bagaimanakah caranya kita memelihara kecantikan untuk suami kita tanpa melalui pembedahan kecantikan yang dilarang dalam Islam? Susulan daripada itu, maka ramai kebanyakan wanita berkerjaya masa kini yang mementingkan kecantikan mencari alternatif untuk mendapatkan rawatan yang halal. Dewasa ini terdapat pelbagai cara boleh dilakukan wanita bagi meneruskan impian mendapatkan kulit yang cantik, anjal, dan berseri iaitu menerusi produk makanan kesihatan yang banyak di pasaran.

          Semenjak tersebarnya tentang kepentingan kolagen dalam mempengaruhi kecantikan dan kejelitaan seseorang, rata2 wanita memilih makanan kesihatan bersasaskan kolagen kerana dikatakan bahan ini mampu melambatkan proses penuaan selain menjadikan kulit lebih anjal dan cantik. 

          Jika diperhatikan terdapat pelbagai produk minuman berasakan vitamin C dan kolagen di pasaran yang dikatakan berkesan mengembalikan keserian wajah. Maka dengan itu, lahirlah produk istimewa seperti gambar di bawah ini.



          Sepertimana yang kita semua telah ketahui, Kolagen adalah sejenis protein yang penting untuk memelihara keremajaan dan keanjalankulit. Kajian mendapati bahawa kira-kira 25-35% daripada jumlah keseluruhan protein dalam badan terdiri daripada kolagen dan 80% struktur kulit terbentuk darinya.

          Apakah fungsi kolagen? Fungsinya adalah seperti berikut :


         1. meningkatkan penghasilan sel baru
         2. membantu memelihara keremajaan kulit
         3. melembutkan dan membuat kulit lebih bercahaya 
         4. efektif menghilangkan kedutan
         5. mencegah proses penuaan.

         WOW!! sangat teruja.... :)


          Sememangnya fitrah manusia, apabila usia semakin meningkat, bermula seawal umur 25 tahun, proses pengurangan kolagen oleh sel fibroblast akan berlaku, seterusnya menyebabkan kulit menampakkan garis-garis penuaan, berjeragat, kusam dan kurang bermaya. ini ditambahkan lagi dengan faktor alam sekitar seperti debu dan kotoran di ruang udara kita, terdedah terlalu lama kepada sinaran matahari, penggunaan bahan kosmetik yang tinggi kandungan kimia, tekanan di tempat kerja serta wanita sering melahirkan anak menyebabkan pengurangan penghasilan kolagen dalam, sekali gus menyumbang kepada kelesuan kulit.

          Terima kasih kepada syarikat kerana telah mengeluarkan produk istimewa ini.






          Produk ini diformulasi untuk merangsang pengeluaran kolagen pada kulit bagi mengembalikan keremajaan dan kehalusan kulit secara menyeluruh.

          BBplus dihasilkan daripada :

          1. 5000mg kolagen ikan terhidrolisis untuk memeberi penyerapan yang baik 
          2. Kofaktor seperti ekstark biji anggur 
          3. Tambahan Vitamin C untuk melindungi rantaian kolagen.

          Ramuannya adalah terdiri daripada kolagen ikan terhidrolisis, ekstrak biji anggur, Vitamin C, inulin, serbuk jus blackcurrant, serbuk jus roselle, serat epal, isomaltos,sukralos.

          Tambah menariknya rasanya sangat sedap, berperisa blackcurrent. Sangat sedap diminum sejuk. Untuk hasil yang maksimum ianya diminum waktu pagi sebelum makan atau sebelum tidur.

          Untuk mendapatkan kesan yang diingini, pengambilan yang disyorkan adalah seperti berikut : 

~ Amalkan meminum BBplus Colagen ni sekurang-kurangnya selama 66 hari berturut-turut dan anda akan nampak kesan yg sangat menyeronokkan!!!...Terus mengamalkannya secara berterusan kerana ianya sangat baik untuk  untuk badan kita luar dan dalam.

Ok sampai di sini sahaja....

Fikir-fikirkan dan selamat mencuba!


No comments:

Post a Comment