Monday 24 September 2012




Pemakaian Premium Beautiful semasa tempoh berpantang NYATA BOLEH mengeluarkan darah kotor dari badan. Fakta yang menakutkan, wanita yang baru bersalin akan mempunyai banyak darah kotor dalam badan, jika darah kotor tersebut belum dikeluarkan, ia akan menyebabkan kesan sampingan seperti pening kepala, berat kepala, loya serta kesan lain. Yang menakutkan lagi kadar Metabolisme menjadi rendah - YA! anda GEMUK selepas berpantang. Tahniah kepada yang telah menjalani tempoh berpantang bersama Premium Beautiful. Selain mendapat semula bentuk badan yang langsing, rahim yang ketat, badan anda juga terasa ringan tanda sihat.

Tanyakan kepada mereka pengalaman-pengalaman mereka, tentu mereka boleh ceritakan tentang 'darah kotor' keluar yang selalunya berketul-ketul. Tempoh nipas juga menjadi NORMAL tidaklah sampai 100hari. Boleh bertanya terus kepada saya tentang Treatment Berpantang Bersama Premium Beautiful.

Repost- atas permintaan ramai.. Populariti Premium Beautiful dalam membantu mengembalikan tubuh yang langsing selepas bersalin TERBUKTI!! Sila baca testimoni-testimoni kami ini.

Sebelum::
Salam kak, saya dalam pantang (anak sulung) 18 hari 'cesarean'. Berat sebelum pregnent 48kg, now dah 56kg. Czer ok dah kering tak ngilu. Saya nak pakai PB sebagai rawatan berpantang dan mengembalikan semula bentuk badan saya. ~ Puan Farra 20an.
______________
Selepas pakai::

Ini komen beliau sejurus siap pakai::
Perut kempis , kemas, rata...
Breast penuh tapi tak sakit walaupun breast feed walaupun susu sedikit membengkak..
Pinggang meramping..

Ngilu?::
so far ok jeee xde apa (kalau ngilu..tahan teruskan, tak tahan sakit tanggal, ngilu terus menghilang ;) pesan saya..we provide service after sales, call aje kalau ada apa-apa lagipun u dekat i boleh turun tengok :) )

Mulaikan dengan girdle, slow slow pelan-pelan tarik keatas, akhirnya complete semuanya, ngilu ceaserian..? ok je kak..

Bila pakai longbra memang betul, yang kurus pun, lemak belakang pasti ada, bila ditolakkan lemak ke depan, tipis lemak belakang, badan seperti kon masyaALALH cantekkk! yeyyy ;)

Bengkung.. saya pesan bengkung punyai 70% fir terbanyak, bengkung kain paling tebal, paling banyak fir %. Berjaga-jaga bila complete pakai dikuatiri ngilu datang mendadak.. Habis kancing yang terakhir... berjaga-jaga kedatangan apa-apa ngilu...? xdeeee la kak, macam biasa je... saya bersalin hospital boleh tahan mahalnya + saya makan jeli gamat .. so rasanya dah sembuh didalam.. ;) ok bila saya balik nanti, apa-apa u sendiri-sendiri dah tau..take care.

Emak beliau memuji, bentuk semula seperti anak dara "ni kene jaga ni, nanti suami dia ingat dah abis pantang dah ;DD "

Pesan saya ke dua kali::
kalau ngilu..tahan teruskan, tak tahan sakit, tanggal,
ngilu akan terus menghilang ;)
pesan saya last..we provide service after sales, call aje kalau ada apa-apa lagipun u dekat i boleh turun tengok :)

Sehingga pagi ini saya tidak menerima apa-apa call/feedback lagi.. SO tahniah! ;) Sekian


No comments:

Post a Comment