Thursday 25 October 2012

BBPLUS KOLAGEN



BBplus Kolagen

Sepertimana yang kita semua telah ketahui, Kolagen adalah sejenis protein yang penting untuk memelihara keremajaan dan keanjalankulit. Kajian mendapati bahawa kira-kira 25-35% daripada jumlah keseluruhan protein dalam badan terdiri daripada kolagen dan 80% struktur kulit terbentuk darinya.

Apakah fungsi kolagen? Fungsinya adalah seperti berikut :

1. meningkatkan penghasilan sel baru
2. membantu memelihara keremajaan kulit
3. melembutkan dan membuat kulit lebih bercahaya 
4. efektif menghilangkan kedutan
5. mencegah proses penuaan.

Produk ini diformulasi untuk merangsang pengeluaran kolagen pada kulit bagi mengembalikan keremajaan dan kehalusan kulit secara menyeluruh.

BBplus dihasilkan daripada :

1. 5000mg kolagen ikan terhidrolisis untuk memeberi penyerapan yang baik 
2. Kofaktor seperti ekstark biji anggur 
3. Tambahan Vitamin C untuk melindungi rantaian kolagen.

Ramuannya adalah terdiri daripada kolagen ikan terhidrolisis, ekstrak biji anggur, Vitamin C, inulin, serbuk jus blackcurrant, serbuk jus roselle, serat epal, isomaltos,sukralos.

Tambah menariknya rasanya sangat sedap, berperisa blackcurrent. Sangat sedap diminum sejuk. Untuk hasil yang maksimum ianya diminum waktu pagi sebelum makan atau sebelum tidur.

Untuk mendapatkan kesan yang diingini, pengambilan yang disyorkan adalah seperti berikut :

~ Amalkan meminum BBplus Colagen ni sekurang-kurangnya selama 66 hari berturut-turut dan anda akan nampak kesan yg sangat menyeronokkan!!!...Terus mengamalkannya secara berterusan kerana ianya sangat baik untuk untuk badan kita luar dan dalam.




No comments:

Post a Comment